Monday, November 1, 2010

aku di kampung..........

harini menandakan hari ketiga aku di kampung halaman, pekan pahang.....seperi biase, rasa bahagia and hepi dpat balik kg tu x hilang lg HAHAHA....aku dah berjalan ke sana ke mari....tp sayang...tiada sorang pown kwn2 aku yg balik time aku ada kat kg ni...nak wat camne...cuti x sama kan...ingat sekolah ke hapa HAHAHA...x sampai seminggu tinggalkan lembah pantai, dah mcm2 hal berlaku...yg terbaru, YDP MPMUM saudara khairul anuar difitnah di dalam malaysiakini...dari apa yg aku paham, satu artikel yg didakwa sebagai tulisan khairul anwar telah disiarkan di dlm website popular itu..artikel itu memaparkan bagaimana khairul anwar dan pimpinan MPMUM menyokong saranan PM utk menjadikan malaysia sebagai hub hiburan...artikel itu terbukti bukan tulisan beliau dan laporan polis telah pown dibuat...entahlah...aku malas nak ckap pape...politik kampus ni x kemana.....biarlah mereka yg arif berpolitik...terus terang, aku tidak arif di dalam politik...esok hari selasa...aku merancang utk melawat kantin tempat aku bekerja dahulu....lepak2 kat c2, mengembalikan kenangan aku ketika bekerja di situ...sungguh, walaupun gajiku tidak seberapa, aku gembira bkerja di situ,,,hatiku aman dan tenteram..mungkin aku dikelilingi dgn org-org yg sama dgn aku, sentiasa ceria....lagipun kantin itu terletak di sekolah lama ku, dan masih ada lagi cikgu2 yg ku kenal mengajar di situ...sudah pasti aku akan berborak dengan mereka...erm itu sahajalah entri ku utk kali ni..xlarat dah..mata aku dah rabak HAHA...pkul 1.05 pagi, Pekan....

2 comments: