Friday, November 26, 2010

exam ohh exam :D

apa kabar semua!! harini hari jumaat, dah 3 hari aku kembali ke lembah pantai untuk menduduki exam...apa ke hal nye? org lain dah abes exam aku baru nak stat exam HAHAHA! apa bole buat...paper aku telah dimulakan pada pagi td, dengan kesusasteraan augustan...boleh la..xda la senang sgt xda la susah sgt...bole jwap dgn baik...1st time amik exam kat DTC, menggigil aku dlm tuh HAHA! paper aku sume stat pukul 8.30, jammed! insyallah aku akan abes exam pada 9 hb 12....ttd pas exam lepak dgn marwan and khalid kat kolej 9, mkan kat c2...bole than sedap....so ini jelah coretan aku kali ni...nak stdy plak..next week ada 2 paper...bye2!

3 comments:

  1. haha. dah sem 3 baru merasa exam kat dtc.
    kau buat apa ngan marwan n khalid? orang2 kuat aku tu. haha.

    ReplyDelete
  2. fifi: aku lepak mkn dgn dorg sambil merancang nak bangunkan UM HAHAHA
    CC: trimas ;))

    ReplyDelete