Thursday, November 18, 2010

raya korban di Pekan :D

alhamdulilah, semalam bersamaan 10 zulhijjah 1431 hijrah, umat islam selamat meraikan aidiladha....aku juga tidak terkecuali di kg halaman tercinta HAHA! selepas semayang sunat raya, aku lepak mkn kat rumah jap,....lapar....kg aku menerima sumbangan 2 ekor lembu utk dikorbankan....lembu itu dibiarkan lepak di kawasan rumah ketua kampung sehari sebelum raya HAHA! dgr kabarnya nak dapat unta tapi sampai kesudah x nampak bonggolnya HAHAHA! dan aku pown pg lah ke rumah ketua kg utk menyaksikan korban dan melapah lembu tuh....kat bawah ni aku letak sedikit gambar lembu2 tersebut hehehe..
ngeri x? HAHA
sebelum :D
ketika :D

selepas :D

2 comments:

  1. wow! ngeri sbb x korek lobang ker bagi darah mengalir ke lobang pas tu timbus~ kejadian berdarah 17 november~ haha

    ReplyDelete
  2. ko mesti TOLONG tangkap gmbr je kannnnn...hahahaha

    ReplyDelete