Friday, November 12, 2010

liverpool dan jalan lama kuantan-KL? ada kaitan ke? HAHA!

HAHA mengenai tajuk di atas, ya aku adalah peyokong liverpool...a proud supporter of the best football club in england....bukan MU bkn chelsea  HAHA! aku akui, semenjak akhir musim lepas dan awal musim ni, prestasi liverpool bukanlah pada tahap yg membanggakan...pemergian 2 org midfielder iaitu xabi alonso dan javier mascherano dikatakan menjadi punca utama....akhir musim lalu juga menyaksikan pemergian coach rafa benitez ke inter milan...terima kasih rafa..jasa anda tetap besar kepada the kop...trofi champions league yg kelima dan juga piala FA pd tahun 2006...beliau kini digantikan oleh bekas manager fulham iaitu roy hodgson atau lebih glamer dgn panggilan atok roy...beberapa pemain baru juga masuk ke liverpool..antaranya joe cole, raul meireles, milan jovanovich dan christian poulsen..kesemua mereka adalah midfield...nampak kesungguhan liverpool utk mengisi kekosongan yg ditinggalkan oleh alonso dan mascherano...apa pown, prestasi liverpool telah meningkat kebelakangan ini dgn yg terbaru, kemenangan 2-0 ke atas pendahulu liga, chelsea...goal dijaringkan oleh EL NINO fernando torres....jalan lama kuantan-kl? apa kaitan ye? HAHA! sebenarnye aku saje je letak..act ari selasa lepas aku telah ke jengka utk mengambil adik aku kat UITM...so aku  pown pg la dgn abah aku...kami lalu jln lama...sepanjang perjalanan, aku perhatikan jalan ini xda perubahan pown, sama sahaja ketika aku kali terkahir melaluinya, 7 tahun lepas..maybe sebab adanya LPT maka jalan ini semakin dilupakan..entahlah...dulu utk ke KL mengambil masa hampir 5 jam...kini dgn adanya LPT, utk ke KL hanya ambil masa 2 jam setengah jek...hmm...dunia semakin maju....itu sahajalah coretan aku kali ni..ngantuk le..nak tdow...zzzZZZZZZZzzzzz....

1 comment: