Tuesday, December 7, 2010

25 perkara mengenai diri saya ^_^

HAHA! aku ingat aku xkne buat menda alah kat atas...sekali kena daaa....ni sume keje si fifi yg gatal2 tgn tag aku..hanjjj!! memandangkan aku ni insan yg biase2 aje n xda apa yg disorok, aku akan buat gak menda ni HAHA!

1) nama penuh aku MUSTAFA AKMAL BIN KAMARUZAMAN....panggil mus aje...profile FB pown nama penuh aku..jgn panggil aku akmal, aku x suka...

2) berasal dari pekan bandar diraja, pahang darul makmur...

3) sekarang aku berada di dalam semester 3, ijazah sarjana muda sastera, major sastera inggeris, minor antropologi, universiti malaya..

4) berusia 21 tahun....

5) aku ada sorg adik perempuan, skang study kat UITM..

6) penyokong setia liverpool football club...berhajat utk menjejakkan kaki ke Anfiield sebelum aku menutup mata..

7) seorang yg ceria dan gila-gila....nak kenal, add FB aju ye..

8) buat masa sekarang, aku tidak mencintai dan dicintai, tidak memiliki dan dimiliki....mau relax dan enjoy dulu....

9) aku tidak CEREWET...makan apa sahaja....bertuah sapa yg kawin dgn aku ni....

10) dahulu, aku pernah dilabelkan sebagai panas baran...cepat marah...tp skang dah kurang..menurut kwn2 aku la..

11) pantang besar bagi aku org yg lambat dan mungkir janji....rase menyirap and nak bunuh org jek HAHA!

12) aku berkawan dgn sesiapa sahaja...asalkan org itu mahu berkawan dengan aku...

13) sukakan falsafah..terutamanya mengenai cinta dan kehidupan....

14) dalam hidup ni, aku x kaya dan tidak berkuasa tidak mengapa...asalkan aku banyak belajar dari hidup dan pengalaman...pengalaman adalah guru terbaik kehidupan....

15) aku sederhana dalam bab artis-artis atau hiburan ini...lebih meminati hasil seni barat..

16) aku menghargai kawan-kawan yg menghargai diri ini...tp itu bukan syarat aku dlm bersahabat...terpulang kpd mereka bagaimana anggapan mereka terhadap aku...aku berusaha menjadi kwn yg sehabis baik...

17) luahan hati mengenai FB-jgn jadikan FB medan peperangan..ada berani kita jmpe kat luar...

18) pandangan aku mengenai politik adalah sederhana...tiada satu pown yg meraih sokongan aku...

19) impian aku adalah menjadi penulis kreatif...insyallah....

20) bertuah kerana dilahirkan di bumi malaysia....kalo kat tempat lain x taw la..

21) hobi aku memancing...

22) jangan suruh aku buat menda yg bukan2...aku xsuka....

23) sayangkan tanah tumpah darah ku, pekan...akan ku curahkan bakti ku di sana suatu hari nanti....

24) hidup ini lebih indah kalau tiada hasad dengki dan persengketaan....

25) yg terakhir....biarlah aku bahagiakan keluargaku, saudara maraku dan sahabatku dahulu sebelum aku mencari kebahagiaan utk diri aku sendiri....jika diizinkan ALLAH, pasti aku akan menemui bahagia suatu hari nty...insyALLAH...


dah habis pown....kwn2 sekalian, baca la ye..jgn segan2....peace! :D

2 comments: