Wednesday, October 27, 2010

semester yg sudah sampai ke penghujungnya...yahoo!

soooooooo..............sem dah nak abes....tinggal 2 ari lg....n then cuti stdy break yg ckit pnye lama sampai hujung bulan 11....aku pown tertanye2 daa....apa je hal lama bebenor cutinye? ada can fail exam nty...adoi...tp nak wat camne...kita yg membayar yuran ni terpaksalah ikot...bg aku, so far inilah sem yg paling panjang..byangkan, bebudak U lain dah abes exam, kita baru nak stat...aku siap kena nganjing awal2 lg dgn member aku...sabo jela yeob...berbalik kepada penghujung sem ni..sabtu ni aku nak balik kg...ke pekan pahang...lama gler xbalik! last balik masa cuti raya...kemungkinan besar akan lepak di pekan sampai 22hb nov(nak tggu kwn2 aku dari u lain balik)....mak aku pown bole bsing sbb stdy week lama sgt...anak jiran aku dah cuti pown masa tuh...apa boleh buat mak, taik kambing bulat HAHA...adik aku pown dah cuti time tuh...xpela....just enjoy jela masa kat umah nty...x g2 tuan2 dan puan2??

2 comments:

  1. lame giler,,,,,,,,, akk ni mus,, 1/12 bru start exm,, ape cer???? sbulan stdy week akk,,, hohoho,,, pe2 pon,,, selamat menghadapi exam dan semga berjya dpt dekan,,, (**,)

    ReplyDelete
  2. HAHAH yeke? lg best duk umah kak..duk lama2 best apa HAHAH

    ReplyDelete