Friday, October 29, 2010

petang terakhirku di lembah pantai....

sudah jumaat pown hari ni...maka mengikut apa yang aku paham, sok aku nak balik HAHAHA...sem yg sungguh panjang...bukan apa, subjek byk jek hehehe...7 kot...mmg masak aku sem ni...byk gler keje...tp stil bole manage...tp aku masih lagi xbole nak buang tabiat keje last minit...walaupun dah kurang berbanding 1st year, tp aku nak buang terus tabiat ni....letih woo! so memandangkan aku dah seminggu lebih duk sorg2 dlm blik(roomate aku lepak umah, mentang2 umah dekat, biadab btol) so terpaksalah aku kemas blik, buang sampah segala bagai sorg2...penat woo...tp xpela...xkan aku nak biar blik aku cam tongkang pecah....sok insyallah aku akan bertolak pulang ke bandar diraja pekan pahang darul makmur dengan nadia, kwn baik aku(kwn baik time nak balik kg je, bole tumpang myvi dye HAHA) sowi aimiey, jgn marah, gurau2 jek HAHA...so inilah entri ku yg terakhir di lembah pantai utk sem ni...jmpe lg di semester hadapan! astalavista baby!

5 comments: