Tuesday, January 11, 2011

selamat dtg 2011!

assalamulaikum dan salam 1Malaysia!! so ni adalah entry pertama aku utk tahun 2011 ni..sorrilah lama x update blog...aku byk mendiamkan diri aje...byk lyan FB...so skang aku di semester 4..tahun ke-2..ada lebih kurg setahun lg sebelum aku abes belajar di UM tercinta ini..rasenya masih blom terlambat utk aku ucapkan selamat tahun baru kepada sume, terutama follower aku..terima kasih coz sudi jd follower blog aku yg biase2 ni..blog ini hanyalah satu medium bg aku utk menulis mengenai apa sahaja, coretan hati, persoalan emosi, tentang hidup, tentang pengalaman atau apa sahaja..sswailah dgn nama blog ini iaitu AkuDanDunia...

skang dah masuk minggu ke-2 kuliah, kelas aku pown dah tersusun skang dgn jadual yg aku kira lg baik dari sem2 sebelum ini..result exam sem lepas alhamdulilah memuaskan..berbaloi gak dgn penat lelah yg dicurahkan...sem kali ini agak pendek, so mungkin akan wujud konflik masa tp tadehal sume tuh..akhir kata, aku sebagai moderator AkuDanDunia ini ingin mengucapkan selamat kembali ke kampus dan selamat tahun baru 2011! semoga tahun baru ni membawa lebih keceriaan kpd kita sume..adios!

2 comments: